Tuesday, October 28, 2008

Pemantauan KAA di Melaka


Melaka adalah negeri kedua saya lawati untuk Pemantauan KAA. Saya berada di sana selama 2 hari bermula 16 Oktober hingga 17 Oktober 2008. Pemantauan saya di sini adalah di persekitaran Daerah Alor Gajah dan Masjid Tanah. Kali ini saya bersendirian mewakili BPI dalam membuat pemantauan dengan diiringi oleh Ustaz Shamsudin dari PPD Alor Gajah. Antara sekolah yang dilawati untuk pemantauan KAA ialah SMK Dato' Haji Talib Karim, SMK Dato' Dol Said, SMK Sultan Alauddin dan SMK Lubok Cina. Terima kasih saya ucapkan kepada sekolah yang terlibat kerana memberi sambutan yang baik dalam pemantauan yang dibuat dan dapat menerima teguran dan cadangan yang diberikan. Terima kasih juga kepada Us. Shamsudin yang tidak jemu mengiringi saya dalam pemantauan ini dari awal hingga akhir. Semoga semua sekolah KAA di Malaysia sentiasa mencapai sasaran cemerlang setanding dengan sekolah lain di aliran perdana pendidikan.

No comments: