Wednesday, November 5, 2008

Assalamualaikum

Saya selaku Ketua Unit KAA, BPI, KPM mengalu-alukan sebarang bentuk perkongsian ilmu, pengalaman, info berkaitan KAA sebagai satu usaha ke arah memantapkan lagi pelaksanaan KAA di peringkat sekolah sehingga berupaya melahirkan para pelajar yang cemerlang dari segala aspek di aliran KAA. Sebarang bentuk cadangan, teguran yang positif mahupun negatif yang dapat membantu saya mempertingkatkan lagi pengurusan KAA amat-amat saya harapkan dan saya amat menghargainya dan sanjung tinggi. Bantulah saya secara bersama untuk mempertingkatkan kecemerlangan KAA setanding dengan mana-mana institusi pendidikan bercorak asrama penuh, cluster, primier dan sealiran dengannya di arena pendidikan bercorak globalisasi. Berjayanya saya adalah dengan adanya sokongan dan bantuan dari semua pihak.

No comments: