Tuesday, November 4, 2008

Pemantauan KAA di Negeri Kedah




Pada 28-30 Oktober lepas, saya telah turun ke Negeri Kedah untuk melaksanakan pemantauan di beberapa buah sekolah menengah yang mempunyai Kelas Aliran Agama. Antara sekolah yang sempat saya lawati ialah SMK Tun Sh.Rodziah di Alor Star, SMK Tunku Abd. Malik juga di Alor Star, SMK Kuala Nerang dan SMK Pdg Terap di daerah Padang Terap. Saya juga sempat melawat dan melaksanakan pemantauan di beberapa buah sekolah KAA di daerah Kulim/Bandar Baharu iaitu SMK Taman Jelutong, SMK Sg.Kob dan SMK Lubuk Buntar. Di samping itu, saya berkesempatan untuk menyampaikan taklimat KAA kepada para pelajar SMK Tmn Jelutong dan merasmikan majlis penutupan Kem B.Arab KAA di Kem PLKN, Kulim. Terima kasih kepada semua yang membantu saya melaksanakan pemantauan ini khususnya para pegawai di JPN Kedah dan PPD Kota Setar dan Kulim/Bandar Baharu.

No comments: